YIH Oy: Nopeutta rahankiertoon ja tehostusta ajankäyttöön

Ylöjärveläinen YIH Oy on teollisuuden huolto- ja kunnossapitotöihin erikoistunut perheyritys, joka on toiminut alalla vuodesta 1984. Pitkät perinteet ja vahva ammattitaito ovat tehneet yrityksestä luotettavan ja osaavan kumppanin. Sertifioitu henkilöstö ja vuosien kokemus takaavat laadun, joka on rakentanut vahvan luottamuksen asiakaskunnassa.

Paperilapuista helppokäyttöiseen digitaaliseen toiminnanohjaukseen

Aiemmin YIH Oy käytti perinteistä paperilappusysteemiä huoltokeikkojen hallinnassa, mikä aiheutti haasteita työn organisoinnissa ja seurannassa. Yrityksen omistaja havaitsi tarpeen tehokkaammalle järjestelmälle, joka tukisi asennus- ja huoltotoimintaa. Yrittäjäkollegan suosituksesta he aloittivat yhteistyön Lenio Oy:n kanssa, mikä on osoittautunut menestykseksi.

YIH arvostaa Lenio TOP -järjestelmän helppokäyttöisyyttä. Huoltokeikkojen ilmoittaminen on vaivatonta, ja työt saadaan nopeasti valmiiksi laskutusta varten. Tämä on nopeuttanut rahankiertoa ja tehostanut työntekijöiden ajankäyttöä merkittävästi.

– Lenio TOP on parantanut toimintaamme monella tapaa. Huoltokeikkojen kirjaaminen ja työn valmiiksi merkitseminen on nyt nopeampaa ja helpompaa, kertoo YIH:n toimitusjohtaja Sami Janakka.

Lisäksi TOP on tuonut selkeää kehitystä asiakastöiden dokumentointiin. Helposti saatavilla olevan toimitushistorian avulla YIH kykenee palvelemaan asiakkaitaan entistä tehokkaammin ja laadukkaammin.

Saumatonta integraatiota ja sujuvaa tiedonkulkua

YIH Oy käyttää talous- ja palkkahallinnon ohjelmistona Visma Netvisoria, joka toimii saumattomasti Lenio TOPin kanssa. Työaikakirjauksilla saadaan yhteiskunnan edellyttämä työaikakirjanpito, palkka-aineisto sekä laskutusperusteet yhdellä ja samalla kirjauksella. Tieto siirtyy sujuvasti Netvisoriin, mikä vähentää manuaalista työtä ja parantaa tiedonkulkua.

– Integraatio Netvisorin kanssa on ollut meille suuri etu. Työntekijämme arvostavat sitä, että samalla kirjauksella saa kirjattua sekä tunnit että asiakkaalta laskutettavan työn, Sami Janakka jatkaa.

Henkilökohtaista palvelua ja tukea

YIH sai Leniolta henkilökohtaista palvelua heti alusta lähtien, mikä oli ratkaisevaa järjestelmän onnistuneessa käyttöönotossa.

– Leniolta saatu henkilökohtainen palvelu ja tuki ovat olleet korvaamattomia. He ottivat meidät tosissaan heti alusta lähtien ja rakensimme yhdessä meille sopivan järjestelmän, toimitusjohtaja Janakka kiittelee.

Lenio Oy on ylpeä saadessaan olla YIH Oy:n kumppani toiminnanohjauksessa. Odotamme innolla yhteistyömme jatkoa ja uusia menestystarinoita.


YIH Oy

  • Teollisuuden huolto- ja kunnossapitotöihin erikoistunut Ylöjärveltä
  • Liikevaihto 763 000 euroa vuonna 2023

Asiakashyödyt

  • Tehostunut työajanhallinta.
    Paperilappujen sijaan digitaalinen toiminnanohjaus nopeutti huoltokeikkojen kirjaamista ja työn valmiiksi merkitsemistä, mikä vapautti työntekijöiden aikaa tuottavampaan työhön.
  • Nopeampi laskutus ja parempi kassavirta.
    Järjestelmän avulla työt saadaan nopeasti valmiiksi laskutusta varten, mikä nopeutti rahankiertoa ja paransi yrityksen kassavirtaa
  • Parantunut asiakaspalvelu.
    Helposti saatavilla oleva toimitushistoria mahdollistaa asiakkaiden tehokkaamman ja laadukkaamman palvelun.
  • Vähemmän manuaalista työtä.
    Saumaton integraatio Visma Netvisorin kanssa vähensi manuaalista työtä ja paransi tiedonkulkua, tehden työaikakirjauksista ja laskutuksesta sujuvampaa.
Takaisin ylös